Mina Tjänster

Låt oss skapa harmoni i ditt hem!

Vi rensar, organiserar och strukturerar upp hela eller delar av ditt hem, så du får kvalitetstid med din familj, vänner och framförallt dig själv. Nu är det dags att ge dig själv ett harmoniskt hem, utan en massa onödiga saker som pockar på din uppmärksamhet och skapar oreda!

Med anpassade rutiner och system för att rensa ut vad du/ni inte längre använder, behöver och älskar blir det enkelt för er att hålla efter och upprätthålla ordningen i hemmet.

Organisering i hemmet

Jag hjälper dig med rutiner och system till en hållbar och harmonisk vardag, för ett hem som du och din familj älskar att vara i.

Organisering på jobbet

Jag organiserar och strukturerar ditt kontor, så du får ett bättre flöde på jobbet och kan lägga fokus på det som är viktigt

Organisering digitalt

Jag hjälper dig med coachning och checklistor att på egen hand rensa och organisera ditt hem.

Livsrensning

Jag hjälper dig när livet tar en annan vändning. Vi ser över ditt hem och inget uppdrag är för litet eller för stort.

Organisering i hemmet

Tillsammans går vi igenom de utrymmen ni önskar och ser över vad som skall sparas, säljas, skänkas eller slängas. Sedan rensar och sorterar vi upp sakerna på den aktuella platsen, efter det arrangerar jag allt enligt bästa förvaringsmöjligheter. Vi använder er befintliga förvaring i första hand men vi kan även hjälpa till med att skräddarsy nya efter ert behov.

Detta ingår:

Vissa delar av tjänsten kan vara berättigade till RUT-avdrag, 50% på arbetstiden.
Se länk till Skatteverket.

Heldag

6 timmar
2 600 kr

Pris inkl. moms samt RUT-avdrag. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)

2-dagars paket

12 timmar
4 900 kr

Pris inkl. moms samt RUT-avdrag. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)

5-dagars paket

30 timmar
12 250 kr

Pris inkl. moms samt RUT-avdrag. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)

SÅ HÄR FUNGERAR DET

Boka möte

Vi bokar in ett förutsättningslöst möte för konsultation via telefon/Teams på ca 30min för att få reda på ditt behov, mål och förutsättningar.

Planerings plan

Efter vårt första möte sätter jag ihop en planeringsplan innehållande aktiviteter, tidsplan och prisbild.

Vi organiserar

Nu kommer vi till det bästa! Jag kommer och rensar tillsammans med dig. Sedan organiserar och strukturerar jag enligt vår målbild. Allt för att förenkla din vardag.

Det lilla extra

Önskar du hjälp med inköp av förvarings-produkter sätter jag ihop ett förslag enligt ditt behov och den stil som passar ditt hem. Jag kan även ombesörja bortforsling av det du inte längre vill behålla vilket offereras separat.

KONTOR

Organisering på jobbet

Hur ser det ut på ert kontor? Visste du att det är vetenskapligt bevisat att ett stökigt skrivbord/arbetsmiljö skapar sådan distraktion så att medarbetarna blir mer ofokuserade och mindre produktiva? För att ändra på det och för att skapa mer energi på kontoret hjälper jag er att rensa, skapa mer utrymme, anpassa lokalen efter nya arbetsrutiner samt för att få en lugn och harmonisk arbetsplats. Allt medans ni jobbar på med era saker!

Detta ingår:

Behöver ni lådor, kartonger, pärmar mm kan jag köpa in det efter dina behov och stil på kontoret.
Resa till och från jobbet tillkommer med 18kr/mil.

Heldag

6 timmar
5 100 kr

Priset är exkl. moms. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 800krexkl. moms.
Reseersättning tillkommer.

2-dagars paket

12 timmar
9 600 kr

Priset är exkl. moms. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 800kr exkl. moms
Reseersättning tillkommer.

5-dagars paket

30 timmar
23 400 kr

Priset är exkl. moms. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 800kr exkl. moms.
Reseersättning tillkommer.

SÅ HÄR FUNGERAR DET

Boka möte

Vi bokar in ett kostnadsfritt möte på plats, där vi går igenom era behov, mål, förutsättningar samt önskad tidsplan.

Planerings plan

Efter vårt första möte sätter vi ihop en planeringsplan enligt era önskemål vilket inkluderar tidsplan samt prisbild.

Vi organiserar

Sedan kommer vi och rensar, kategoriserar och strukturerar upp ”utrymmet” för att skapa bättre flöden och effektivisera arbetsplatsen.

Uppföljning

Vi håller regelbunden kontakt under hela projektet och avslutar med en avstämning samt uppföljning 30 dagar efteråt.

Det lilla extra

Önskar ni hjälp med inköp av förvaringsprodukter, sätter vi ihop ett förslag enligt era behov och den stil som passar ert kontor. Vi ombesörjer även bortforsling av det ni inte längre vill behålla. Det offereras separat.

Organisering digitalt

Du vill organisera på egen hand men vet inte hur du ska komma igång? Du vill skapa rymd och mer energi i ditt hem men önskar stöd och vägledning under processen?
Bor vi långt ifrån varandra?
Då kan denna digitala tjänst vara lösningen för dig!
Genom exempelvis Teams eller Google Meet guidar jag dig mot ditt slutmål. Vi har ett antal digitala samtal, jag ger dig steg-för-steg anvisningar som du själv arbetar efter mellan våra sessioner. Jag peppar dig och finns som stöd och bollplank via sms och e-mail under hela vårt projekt, så vi håller tidsplan samt budget.
Avslutningsvis stämmer vi av så det blev så bra som du önskade!

Välj mellan det ”Lilla” eller ”Stora” paketet.

Det ”Lilla” paketet baseras på ett mindre utrymme exempelvis hall, kök, badrum, garderob. Det ”Stora” paketet baseras på ett större utrymme exempelvis förråd, vind, garage.

Detta ingår:

Vissa delar av tjänsten kan vara berättigade till RUT-avdrag, 50% på arbetstiden.
Se länk till Skatteverket.

LILLA PAKETET

3 500 kr (inkl.moms)

- 60min inledande samtal + 2x30min samtal under projektets gång
- organiseringsplan
- steg-för-steg anvisningar
- uppföljning

STORA PAKETET

5 250 kr (ink.moms)

- 60min inledande samtal + 4x30min samtal under projektets gång
-organiseringsplan
- steg för-steg anvisningar
- uppföljning.

SÅ HÄR FUNGERAR DET

Boka möte

Vi börjar med ett första digitalt möte på ca 60min, där jag får vi höra vad du har för behov, målbild samt förutsättningar i form av utrymme, förvaringsmöjligheter mm.

Din målbild

Du skickar en ritning med mått över dina utrymmen som du önskar hjälp med samt inspirationsbilder, förslagsvis från Pintrest.

Organiserings plan

Du får en organiseringsplan innehållande steg-för-steg anvisningar hur du ska lägga upp arbetet, våra digitala möten, en tidsplan samt förslag på kompletterande förvaringsprodukter.

Ditt stöd & bollplank

Under hela projektet finns jag tillgänglig för att svara på dina frågor via sms/e-mail. Vi har två digitala möten för att se till att du är på rätt väg. Sedan avslutar vi alltid med en avstämning då jag ser fram emot att få se dina slutresultat!

Livsrensning

Har du bott i ett hus en längre tid och vill bli av med gamla saker som inte längre skänker någon glädje? Ska du flytta till en mindre bostad och behöver hjälp att gå igenom ditt befintliga bohag? Eller vill du bara skapa ett luftigare hem?

Då är den här tjänsten ett utmärkt val!

Tillsammans tar vi tag i ett utrymme åt gången. Vi arbetar i din takt. Vi arbetar med stor respekt för dig och ditt hem. Vi är medvetna om att det kan bli känslosamt och sentimentalt. När vi sedan organiserat valda utrymmen blir hemmet enklare att hantera. – En mycket bra present att ge tex sina föräldrar!

Detta ingår:

Delar av tjänsten är berättigad RUT-avdrag dvs 50% på arvodet. Inköp samt resekostnader (reseersättning tillkommer) är ej RUT-avdrag berättigade. För mer information om RUT, klicka på länken till Skatteverket nedan.

Heldag

6 timmar
2 600 kr

Pris inkl. moms samt RUT-avdrag. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)

2-dagars paket

12 timmar
4 900 kr

Pris inkl. moms samt RUT-avdrag. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)

5-dagars paket

30 timmar
12 250 kr

Pris inkl. moms samt RUT-avdrag. Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)

så här går det till

Boka möte

Vi bokar in ett förutsättningslöst möte för konsultation via telefon/Teams på ca 30min för att få reda på ditt behov, mål och förutsättningar.

Planerings plan

Efter vårt första möte sätter jag ihop en planeringsplan innehållande aktiviteter, tidsplan och prisbild.

Vi organiserar

Nu kommer vi till det bästa! Jag kommer och rensar tillsammans med dig. Sedan organiserar och strukturerar jag enligt vår målbild. Allt för att förenkla din vardag.

Det lilla extra

Önskar du hjälp med inköp av förvarings-produkter sätter jag ihop ett förslag enligt ditt behov och den stil som passar ditt hem. Jag kan även ombesörja bortforsling av det du inte längre vill behålla vilket offereras separat.

YOU DON’T NEED MORE SPACE, YOU NEED LESS THINGS!
LÅT OSS KOMMA OCH SKAPA MAGI I DITT HEM

Mina kunder om Mig

"Trodde aldrig att jag skulle våga släppa in dig i vårt överfulla förråd."

Tack snälla Anna för allt du har gjort för oss! Trodde aldrig att jag skulle våga släppa in dig i vårt överfulla förråd. När vi väl hade bestämt oss för att ta hjälp och jag blev rekommenderad att välja dig som coach, har vi inte ångrat oss en minut! Du är så härlig, peppande, strukturerad och har verkligen öga för att skapa ordning och reda. Vi kommer med glädje anlita dig för att systematiskt gå igenom hela vårt hus!

"Den här tjänsten borde alla unna sig. Det känns fantastiskt skönt."

Anna är helt rätt person för sitt jobb. Hon är kreativ, händig, inte rädd för att ta i, har stor förståelse och har hjälpt oss att skapa en långsiktig lösning här hemma med alla våra saker. Anna fick mig att göra mig av med mycket mer än jag hade räknat med och det känns fantastiskt skönt! Den här tjänsten borde alla unna sig! Jag kan varmt rekommendera Anna och hennes team.

"Från källare till ett nöjesrum. Tack, Anna, för att du fick igång oss."

Att anlita Anna är det bästa vi gjort! I flera år har jag mått dåligt över hur outnyttjad vår källare har varit. Den har varit ett stort (och dyrt) förråd med saker vi aldrig kommer använda igen och saker vi verkligen inte behöver! Nu har Anna och hennes kollegor rensat och vi har sålt av allt vi inte behöver. Nu ska vi inreda källaren till ett spelrum för barnen med pingisbord mm och ett mini-spa till oss vuxna. Tack Anna för att du fick oss att komma igång med detta
Caroline
Linda
Malin

"Trodde aldrig att jag skulle våga släppa in dig i vårt överfulla förråd."

Tack snälla Anna för allt du har gjort för oss! Trodde aldrig att jag skulle våga släppa in dig i vårt överfulla förråd. När vi väl hade bestämt oss för att ta hjälp och jag blev rekommenderad att välja dig som coach, har vi inte ångrat oss en minut! Du är så härlig, peppande, strukturerad och har verkligen öga för att skapa ordning och reda. Vi kommer med glädje anlita dig för att systematiskt gå igenom hela vårt hus!
Caroline

"Den här tjänsten borde alla unna sig. Det känns fantastiskt skönt."

Anna är helt rätt person för sitt jobb. Hon är kreativ, händig, inte rädd för att ta i, har stor förståelse och har hjälpt oss att skapa en långsiktig lösning här hemma med alla våra saker. Anna fick mig att göra mig av med mycket mer än jag hade räknat med och det känns fantastiskt skönt! Den här tjänsten borde alla unna sig! Jag kan varmt rekommendera Anna och hennes team.
Linda

"Från källare till ett nöjesrum. Tack, Anna, för att du fick igång oss."

Att anlita Anna är det bästa vi gjort! I flera år har jag mått dåligt över hur outnyttjad vår källare har varit. Den har varit ett stort (och dyrt) förråd med saker vi aldrig kommer använda igen och saker vi verkligen inte behöver! Nu har Anna och hennes kollegor rensat och vi har sålt av allt vi inte behöver. Nu ska vi inreda källaren till ett spelrum för barnen med pingisbord mm och ett mini-spa till oss vuxna. Tack Anna för att du fick oss att komma igång med detta.
Malin