Skapa harmoni och glädje i ditt hem genom att rensa och organisera
”Att arbeta med Anna har varit glädjefyllt, energigivande och
beroendeframkallande!”
”Att ta hjälp av Anna är som att få hjälp av sin bästa vän!”
”Att arbeta med Anna har varit glädjefyllt, energigivande och
beroendeframkallande!”
Öppnar du garderoben på morgonen och ser alla dina kläder men du har ändå ingenting att sätta på dig?
Får du leta varje morgon efter dina nycklar, telefon och plånbok?
Är ditt förråd proppfullt med saker och du har ingen aning om vad som gömmer sig därinne?
Du vill skapa ordning och reda hemma men vet inte vart du ska börja?
Vi rensar, organiserar och strukturerar upp hela eller delar av ditt hem, så du får kvalitetstid med din familj, vänner och framförallt dig själv. Nu är det dags att ge dig själv ett harmoniskt hem, utan en massa onödiga saker som pockar på din uppmärksamhet och skapar oreda!
Med anpassade rutiner och system för att rensa ut vad du/ni inte längre använder, behöver och älskar blir det enkelt för er att hålla efter och upprätthålla ordningen i hemmet.
Jag hjälper dig med rutiner och system till en hållbar och harmonisk vardag, för ett hem som du och din familj älskar att vara i.
Jag organiserar och strukturerar upp ditt kontor, så du får ett bättre flöde och kan lägga fokus på det som är viktigt.
Har du länge drömt om ett luftigt, organiserat förråd/köksskåp där var sak har sin plats? Låt oss hjälpa till att förverkliga drömmen.
När var sak har sin plats sparar du väldigt mycket tid på att slippa leta efter dem. Dessutom får du mycket enklare att hålla ordning i hemmet.
Vi rensar tillsammans i din garderob och behåller endast de plagg som du trivs i, på så sätt får du mycket lättare att välja kläder varje morgon.
När vi rensar i ditt köksskåp så får du en överblick över vad som finns och vad som måste införskaffas. Du slipper köpa dubbelt eller riskera att stå utan.
Hej, Det är jag som är Anna, grundare av ”Anna Gladh ordning och reda”.
Efter många år av frustration och onödig stress har jag äntligen förstått värdet av ett organiserat hem där var sak har sin plats. Vi är alla olika och har olika behov av ordning och reda men de flesta jag har kommit i kontakt med mår bra av ordning.
Ett exempel är när alla kläder hänger fint i garderoben och man vet att allt passar, så som jag ser ut idag. (inte snyggbrallorna jag ska ha när jag har gått ner 5kg! Eller alla kläder man ska träna i, vilket aldrig händer)!
Däremot har mitt hem inte alltid varit så välorganiserat kan jag lova!
Jag brinner för att få hjälpa andra – har alltid gjort det. Så när jag insåg att man kan arbeta som ordningskonsult, kände jag direkt att det var mitt kall!
Mitt sätt att få hjälpa människor som kanske har svårt att ”komma igång”, har tidsbrist, vill men inte vet vart man ska börja, tom varit utmattade – er vill jag hjälpa!
Jag har själv varit där och önskade att ”någon” skulle komma och hjälpa mig. Därför känns detta viktigt för mig – att finnas för dig!
Vi rensar, organiserar och strukturerar upp hela eller delar av ditt hem, så du får kvalitetstid med din familj, vänner och framförallt dig själv. Nu är det dags att ge dig själv ett harmoniskt hem, utan en massa onödiga saker som pockar på din uppmärksamhet och skapar oreda!
Med anpassade rutiner och system för att rensa ut vad du/ni inte längre använder, behöver och älskar blir det enkelt för er att hålla efter och upprätthålla ordningen i hemmet.
Jag hjälper dig med rutiner och system till en hållbar och harmonisk vardag, för ett hem som du och din familj älskar att vara i.
Jag hjälper dig att organisera och strukturera ditt kontor, så du får ett bättre flöde på jobbet och kan lägga fokus på det som är viktigt
Jag hjälper dig med coachning och checklistor att på egen hand rensa och organisera ditt hem.
Jag hjälper dig skapa ett luftigare hem utan en massa saker som inte skänker någon glädje/funktion längre.
Vissa delar av tjänsten kan vara berättigade till RUT-avdrag, 50% på arbetstiden.
Se länk till Skatteverket.
Pris inkl. moms samt RUT-avdrag Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr inkl. moms samt RUT-avdrag
Pris inkl. moms samt RUT-avdrag Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 475kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)
Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)
Vi bokar in ett förutsättningslöst möte för konsultation via telefon/Teams på ca 30min för att få reda på ert behov, mål och förutsättningar.
Efter vårt första möte sätter vi ihop en offert på planering, tidsplan och prisbild, som ni sen får godkänna.
Nu kommer vi till det bästa! Vi kommer och rensar tillsammans med er. Sedan organiserar och strukturerar vi enligt överenskommelse. Allt för att förenkla din vardag.
Önskar ni hjälp med inköp av förvaringsprodukter hjälper vi gärna till. Vi sätter då ihop ett förslag enligt era behov och den stil som passar ert hem. Vi kan även ombesörja bortforsling av det ni inte längre vill behålla vilket offereras separat.
Hur ser det ut på ert kontor? Visste du att det är vetenskapligt bevisat att ett stökigt skrivbord/arbetsmiljö skapar sådan distraktion så att medarbetarna blir mer ofokuserade och mindre produktiva? För att ändra på det och för att skapa mer energi på kontoret så hjälper vi er att rensa, skapa mer utrymme, anpassa lokalen efter nya arbetsrutiner samt för att få en lugn och harmonisk arbetsplats. Allt medans ni jobbar på med era saker!
Vissa delar av tjänsten kan vara berättigade till RUT-avdrag, 50% på arbetstiden. Se länk till Skatteverket
Behöver du lådor, kartonger, pärmar mm kan jag köpa in det efter dina behov och stil på kontoret.
Resa till och från jobbet tillkommer med 18kr/mil.
Vi bokar in ett kostnadsfritt möte på plats, där vi går igenom era behov, mål, förutsättningar samt önskad tidsplan och budget.
Efter vårt första möte sätter vi ihop en offert enligt era önskemål vilket inkluderar organiseringsplan, tidsplan samt prisbild.
Sedan kommer vi och rensar, kategoriserar och strukturerar upp ”utrymmet” för att skapa bättre flöden och effektivisera arbetsplatsen.
Vi håller regelbunden kontakt under hela projektet och avslutar med en avstämning samt uppföljning 30 dagar efteråt.
Önskar ni hjälp med inköp av förvaringsprodukter hjälper vi gärna till. Vi sätter då ihop ett förslag enligt era behov och den stil som passar ert kontor. Vi ombesörjer även bortforsling av det ni inte längre vill behålla. Det offereras separat.
Du vill organisera på egen hand men vet inte hur du ska komma igång? Du vill skapa rymd och mer energi i ditt hem men önskar stöd och vägledning under processen?
Bor vi långt ifrån varandra?
Då kan denna digitala tjänst vara lösningen för dig!
Genom exempelvis Teams eller Google Meet guidar jag dig mot ditt slutmål. Vi har ett antal digitala samtal, jag ger dig steg-för-steg anvisningar som du själv arbetar efter mellan våra sessioner. Jag peppar dig och finns som stöd och bollplank via sms och e-mail under hela vårt projekt, så vi håller tidsplan samt budget.
Avslutningsvis stämmer vi av så det blev så bra som du önskade!
Välj mellan det ”Lilla” eller ”Stora” paketet.
Det ”Lilla” paketet baseras på ett mindre utrymme exempelvis hall, kök, badrum, garderob. Det ”Stora” paketet baseras på ett större utrymme exempelvis förråd, vind, garage.
Vissa delar av tjänsten kan vara berättigade till RUT-avdrag, 50% på arbetstiden.
Se länk till Skatteverket.
Vi börjar med ett första digitalt möte på ca 60min, där jag får vi höra vad du har för behov, målbild samt förutsättningar i form av utrymme, förvaringsmöjligheter mm.
Du skickar en ritning med mått över dina utrymmen som du önskar hjälp med samt inspirationsbilder, förslagsvis från Pintrest.
Du får en organiseringsplan innehållande steg-för-steg anvisningar hur du ska lägga upp arbetet, våra digitala möten, en tidsplan samt förslag på kompletterande förvaringsprodukter.
Under hela projektet finns vi tillgängliga för att svara på dina frågor via sms/e-mail. Vi har två digitala möten för att se till att du är på rätt väg. Sedan avslutar vi alltid med en avstämning då vi ser fram emot att få se dina slutresultat!
Har du bott i ett hus en längre tid och vill bli av med gamla saker som inte längre skänker någon glädje? Ska du flytta till en mindre bostad och behöver hjälp att gå igenom ditt befintliga bohag? Eller vill du bara skapa ett luftigare hem?
Då är den här tjänsten ett utmärkt val!
Tillsammans tar vi tag i ett utrymme åt gången. Vi arbetar i din takt. Vi arbetar med stor respekt för dig och ditt hem. Vi är medvetna om att det kan bli känslosamt och sentimentalt. När vi sedan organiserat valda utrymmen blir hemmet enklare att hantera. – En mycket bra present att ge tex sina föräldrar!
Delar av tjänsten är berättigad RUT-avdrag dvs 50% på arvodet. Inköp samt resekostnader (reseersättning tillkommer) är ej RUT-avdrag berättigade. För mer information om RUT, klicka på länken till Skatteverket nedan.
Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)
Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)
Timmar utöver det överenskomna paketvalet är 350kr (inkl. moms samt RUT-avdrag)
Vi bokar in ett förutsättningslöst möte för konsultation via telefon/Teams på ca 30min för att få reda på ert behov, mål och förutsättningar.
Efter vårt första möte sätter vi ihop en offert på planering, tidsplan och prisbild, som ni sen får godkänna.
Nu kommer vi till det bästa! Vi kommer och rensar tillsammans med er. Sedan organiserar och strukturerar vi enligt överenskommelse. Allt för att förenkla din vardag.
Önskar ni hjälp med inköp av förvaringsprodukter hjälper vi gärna till. Vi sätter då ihop ett förslag enligt era behov och den stil som passar ert hem. Vi kan även ombesörja bortforsling av det ni inte längre vill behålla vilket offereras separat.
Let’s do it!
Kontakta mig så pratar vi ihop oss om hur vi kan skapa ordning i ditt hem.
Ja tack, jag vill gärna få ”Gladha brev” med inspiration, tips och kloka råd om hur jag kan få ordning i mitt hem.
Copyright © 2020 Anna Gladh, Ordning & Reda - All Rights Reserved